Disebalik senyuman :')



Hi Assalamualaikum.
Sorry la baru update.Busy ba aku disana sini.Lagipun aku jarang onl.
Al maklum la.Jarang dibayar bb -.- fuqqq
Anw kamu sihat ka?Aku selama enda update story disini, aku selalu sakit.
Entah la dugaan apa lagi yang Allah S.W.T bagi dengan aku.Pasrah ja :)
Setiap hari ku mesti penuh dengan tangisan.Kamu nampak aku selalu ketawa?
Ya memang.Tapi itu diluar.Kalau didalam?Hanya aku dengan diatas yang tau.
Orang yang rapat sama aku pun aku enda kasitau apa masalah ku sebenarnya.
Aku pun endatau apa masalah ku.Aku selalu terfikirkan something yang enda bole aku tafsirkan.
Lain lagi kalau aku teringatkan past life ku.Sedih ;'D
Lain lagi masalah ex-boyfie, boyfie, besties, family.
Masalah ex-boyfie ku pula,*duaorang Dua-2 still sayangkan aku.Drg can't move on from my life.How can you move on if both of you still texting me?How?!
I already have boyfie ba.Please la kamu dua.Jauhkan diri dari aku.Biarkan aku happy dengan boyfie ku sekarang.Please la :'(


Now masalah sii Zul Ashraaf Abrahman *boyfie . 2hari enda reply text ku.
Heyy where are you?I miss you :'( Why you don't reply my text?
Klu busy pun, text or call me.Let me know.So i won't be worrying you baaa ihhh.*K i m a'
Aku cuba faham kau.Tapi kau sendiri enda faham aku.Apa ni?!
Aku senang kau ada.Aku susah?Mana kauuuu???Menggali kubur suda?
Aihh susah ka mau faham aku?Kelmarin aku tgk wall mu.
Penuh dengan cerita kotor dengan perempuan bertudung entah siapa.
Kayy <3 Aku diam ja tgk post-2 kamu.Aku mampu like ja.
Aku endamau comment sembarang.Nanti kau marah.
And itu hari time aku ajak kau couple, kau post
"Daripada kau paksa aku suka aku, baik kau pegi mandi :D #opsss"
Oii b.Terasa much aku ya.
Aku : me? :(
Dia : No sayang.It was a funny rhymes.
Aku : okay,
Padahal simpan ja dalam hati.Aku tau kau ckp aku.
Sebab aku paksa kau couple dengan aku kan?Faham :'(


Lain la pula masalah bestie satu ni.Ada satu lelaki dia suka ni.Ali *bukan nama sebenar* ni dulu suka dia.
Ali  ni actually playboy.Sii bestie ni tau, tapi mau jga dia layan.Bodoh -.-
Sii bestie selalu text sii Ali ni.Naa yg sii Ali ni pula enda perna reply.
Sii bestie ni jga selalu transfer kredit, selalu call dia.
Tapi sii Ali ni, no respon.So aku faham la sda apa mau sii Ali ni.
Sii Ali ni mau kasi main-2 sii bestie ba ni.
Aku sda kasitau awal-2.Jgn la kau layan dia tu.
Mau jga dilayannya.Dipentingnya crushnya tu kan?Okay fine.
Aku malas sda mau bagitau itu ini.Up to you la mau layan dia.
Nanti kalau dia ada masalah, baru mau sibuk call, chat, kpopp and text aku.
Aku suggest la awal-2, klu dia tu mau dengan kau.Dia reply ba tu text mu, angkat call mu.
Ni enda.Naa bagus kau remove la dia dari hidup mu sebelum kau melarat sayang dia kay?


Finally story ni pasal sii kakak.Tadi aku bergaduh dgn dia.Pasal bb ja -.-
Aku mau onl, tp dia enda kasi.Tamakkan -..-"
Padahal lama sda dia onl.Aku biar ja tu.
Last-2 malas sda aku menunggu.Aku tarik bb tu.Bacat dia ditamparnya aku.
Bergaduh la sda kami disitu tu.Tarik-2 rambut, tendang sana sini, cakar muka, tangan hahahahaha
Suddenly dtg kak susi mengomel -.-
Kami bergaduh ja.Ee peduli ku apaaa.
Macam anjing ja ada kembar.Suda la lari sama ceweknya diblock 9.Eee bekentot sda kali kmu tu.
hahahaha fact statement :p
Aku lempar dia sama majalah keluarga yang tebal tu.Wakakaka enda dia melempar balik.
Kalah la sda tu hahaha kesian.Tadi dia masuk bilik ku and say "Pukimak kau, ee kesian"
Terus dia kasi mati lampu, kipas and charger lappy ku.Bacat merayap la.hahahahaha

So kita end disini.Lain kali aku cerita lagi.Assalamualaikum bye.