Bahagia Bersama :')

Hello guys.Kita bersua kembali dalam rancangan Bahagia Bersama.kahkahkah xD
Takdanya rancangan.Rekaan semata mata.So let's story.

Semenjak aku clash up dengan Basran *mamat bajet hot* tu.Aku rasa freedom
dari kongkongannya.jyeahhh! Then, ada seorang lelaki nii suka kat aku.Aku tau,tapi
aku hanya mendiamkan diri.Nak tau siapa?Kawan rapat aku sendiri derrrr -.-
Then, my twins Kakong suka hati pergi atur aku dengan lelaki tu -..-" gila aku tk marah.
Dia sister yang suka buat sakit hati aku.cilakaaaaa -..-" nak tak nak aku ya kan ja la.
Kesian kat dia brooo.Takut patah hati pula dia.kehkehkeh :D
First time dhor kami couple.Segan juga aku dengan dia.hihihi.
Bila dah lama lama couple mula la rasa sayang.atchetttt.*ceritamati*
Aku pun sayang la juga kat dia.hihihi :p lama kelamaan tak dah kami segan segan.
Nak tau something? Dia setia orangnya and penyayang.hihihi :p bertuah tau aku dapat dia.
Sikit pun aku tak pernah jealous dengan dia.cause aku tau perangai dia macam mana.
Semenjak duamenjak dia bercinta cinta nii.Dia selalu menghindar dari perempuan.Takut
la tu aku jealous.hehehe :D Sweetkan dia?Lol.Kami duk dalam satu kelas :D
Kalau time study, kami study sama sama.Bestkan? Kalau tiada guru dalam kelas.
Haaaa.Mula la kami berjalan sana sini.kehkehkeh :D kawan kami pun duk jealous dengan kami.hehekk.
Sorry aku cakap SEMENANJUNG.sebab Fariq nak baca.Kalau aku cakap Sabahan nanti dia
tak faham pula.HAHAHAHA.Kbai.