Kau buat aku....... :')

Assalamualaikum and selamat berpuasa semuaaaa :")
hari nii mau cerr pasal sii Basran.my boyfriend.eh ex.eh boyfriend.
iskkk tk tau la apa status kami -__-"
hari nii aku tk schl.biasa la malasssss.
kembar ku ja yg schl td.rajin sangadddddd -.-' phewww.
asal aku tk schl mesti ada ja yg berlaku :/
today kembar ku pegi jumpa Basran.dia kata aku nk break dgn Basran.
padahal tiada pun.biasa laaaaa.drg saiko Barsan jaaaaa.
so blg Basran dia tk mauuuu.so shweeeet <3<3 
then kembar ku suru sii Rizal lagi ckp yg aku nk break.
and Basran ckp tk mau.tenang hati after dengar dia buat macam tu :')
aku tersengih ja dengar dia dibuat begitu.kesian juga :')
beberapa minit after that.aku online twitter.
then aku tanya pian what happen td dischl.
so blg pian 'tanya shima'.and i said 'sda.aku mau tau lagi'
dia ckp nanti dia DM aku.so i wait ahhhhhhh.
first check DM,stiil tiada.second time pun still tiada.and ia still berlanjutan sehingga i check forth time.
after five time aku check.tetttt.direct ada itu DM.
so aku buka la.baca semua apa Basran cerita dgn Zizan *kawan pian*
terkedu hati ku baca DM piannnnnn :/ i just wanna cry but i couldn't :(
how could he do it to me.tk cukup ka apa aku bagi dia selama nii?
aku bagi dia kasih sayang.cinta ku.aku setia sama dia :/ but just look what he done to me.
aku berubah demi kau Basran.aku sayang kauuuuuu.aku setia demi kauu.
aku jaga jarak dengan pian,napi and dgn semua org yg kau jealouskan.
tapi kau tk pernah pun ambil tau pasal semua tu kan?kau memang cari pasal dgn aku.
aku tk balas dendam tapi kau tunggu balasan Allah.
apa aku buat dgn kau sampai kau buat begitu dgn aku ahh?
aku tau aku jelekkkkk.bejerawat.aku sedar ba Bas.aku byk kekurangan kalau dibandingkan dgn kau.
kau hensem.ada lesung pipi <3 tapi satu ja buat kau slack.PANAU KAUUUUUUUUUUU!
kawan kawan ku selalu cerita tentang keburukan mu.tapi aku tk kesah ba apa diorang mau ckp.
cause aku tau kau tk begitukan?tapi kau memang begitu.aku tk menyesal couple dgn kau.
my last words.JANGAN PERNAH MUNCUL DIMUKA KU LAGI.
ANGGAP AKU SEBAGAI ORANG YANG KAU TK KENAL.
DAN JANGAN PERNAH ANGGAP AKU PERNAH COUPLE DENGAN KAU.