Never end :')

Assalamualaikum teman's.
hari nii aku mau cerit pasal MEREKA :')
Mereka is kawan kawan ku.I love them.
aku happy dengan mereka mereka.we love each other.
no matter what happen.we always together.
friends always like that right?but we familiar ;D
in of us.no body dare to betray us cause we respect each other.
since we have been together.salah faham always adala.if b'gaduh ta sure la pulak.cause jarang.hihihi.
okay la.kami memang terkenal dischl cause kenakalan kami.muehehehe.asal jalan,mesti kami diperhati.hihikk.
mau dickp nakal betul ta jugak.tatau la cigu cigu nii.nda urus blg org.hahaha.
aku senang menangis untuk kawan :') itu la gunanya kawan.berkawan dengan mereka lebih syokkk drpd orang orang sebelum nii.orang orang sebelum nii pengkhianat and penipu.nda pya la mau mention namanya yg terlampau cantek tu :) nanti down pula namanya kan EX?
mereka macam family ku sendiri.i have fun with them.always together no matter where we go.toilet?yes always together pepps.muihihi.sometimes.
perna hari tu kawan ku menangis cause ditampar ibu orang orang sebelum nii.yg tau tu diam diam jak.nda pya mention nama dia.kesian dia.kawan ku menangis aku pun menangis.aku sensitif ba orgnya.
mudah mengalirkan airmata :') luar memang nampak kuat.but inside aku mana kamu tau kan kan?
if aku disuru pilih antara COUPLE and KAWAN.ofcourse aku pilih kawan.cause kawan  is everything with me.Couple?bukan milik kita until kita kahwin :D nda kemana couple tu pun kan kan?
jodoh ditangan Allah.so klu aku mau break pun dgn couple ku.even aku sayang gila setan dgn dia.tetap aku pilih kawan cause mereka 2nd family ku :') sekarang aku pilih kawan berhati hati.ini disebab aku selalu
ditipu dikhianat and difitnah.kamurang tau rasanya?perit much much :") aku hanya mampu bersabar ja.
biarla Allah yg tentukan yg mana bagus yg mana nda.kisas jga sma mereka.aku nda jga mendoakan.
tapi benda tu memang dibalas balek.trust me.kisas sentiasa ada beside you.so be careful to choose friend.
last word.PLEASE DO NOT BETRAY YOUR FRIEND.BECAUSE YOU WOULD NOT GET ANYTHING FROM IT.SO PLEASE TAKE A NOTE.
good night and Assalamualaikum.Kbai.