Bukan Takdir Kita Untuk Bersama :')

Assalamualaikum :')
Hi Kamuuuu.How's your day?
It is good?*Alahai.b'speaking la pulak.muehehe.*
Today is my worst day ever :')
Sebabbbbbbb aku sda teda relay lagi dengan dia :')
Bukan jodohkan?okay redha ja la.
Aku sayang dia lebih dari apapun.okay aku mengaku la.
Aku sda anggap kau macam husband ku walaupun sebenarnya tidak.
Biarla orang bilang aku perasan ka hapa ka.aku tidak kesah semua tu.aku cuma sayangkan kau :')
Kau bukan pembeban ku sayang tapi kau semangat ku.
Even kita tidak pernah jumpa.tapi aku tau juga rupa mu dr perangai mu ceja.
Kau bagus orangnya.Caring.Penyayang.Romantic.aku suka tapi kita tidak ditakdirkan bersama selamanya :'D
Mau buat macam mana lagi.terima la ketentuan Allah S.W.T.
Aku terima jodo ku seterusnya dengan hati yang terbuka.muehehe.
K la.aku doakan dia supaya dapat jodoh cepat-2 and lupakan aku.Amin <3
Kbai and Good Night People.