Happy Journey ! xD

Hii peppsssssss :D
heee xD
Mau ceritas dulu tentang holiday kami at Sandakan
Happy lah bah kami
Aku nii yg firsttime dtg Sandakan . perrrggghhhhh
Macam jakun aku
hahaahahah xD

First activity kami is p Taman Buaya
pergghhh . punya lah byk buaya disitu
tapii syg bah, baukkkk tempatnya . zzz
bukan setakat buaya seja ada disitu
ikan kelii, burung . kambing . rabbit and dll
sempat juga snap picture with family
heheeh

Our second activity is go to Memorial Park
byk sejarah-2 disana ohh
but, there's nothing interesting
hehee . ituu bagi aku lah :D

Third activity is go to hotel and rest
penat bah . hehehe

After rest di hotel, kami p dinner
makan ikan bakar . nda sedap bah makanannya . haha !
nda kalah juga makanan diTwu , biar dipasar gantung , wkwkwk !

After dinner, kami p Bowling Centre
mau main bowling la kunu' nii
tapi nda jadi . full line
kecik bah tempatnya
so, nda jadi lah main . melepas lagii
adedeehh !
so we decide pergi ke Genting Mas
beli barang makan utk esok harii
heeee , aku kan kuad makan . zzz

After that, kami balik p hotel . landing time
hahahaaha ! penat bah satu hari tiada tidur . heee

Esoknya, kami p jalan-2 dibandarnya
mama ku mau beli tudung . heee
jalan punya jalan . eh, terjumpa pula jual kaca mata hitam
apalagi, mana aku mau lepaskan peluang yg ada
p beli lah apa lagii . heee
murah seja bah ituu Rm10
Bangga lagi aku pakai barang murah drpd barang mahal
hha ! kau adaa ? ndada kan
heee xD
habis dr jalan-2, kami terus check out dr hotel
and then kami p Sepilok . jumpa kawan lama bah
hahahahaha !
bitch eh . zzzzz
sekali dtg . adeii . belum buka lagi
terpaksa tggu 2jam . lamanya tu . adedehh
habis suda tunggu 2jam
buka suda counternya . then, masuk lah kami
nda bole bising klu suda masuk sana
Org Utannya tidak dtg tu
heee . lamanya kami tggu Org Utan itu sampai
tgk-2 . astaga, 3 ekor seja yg adaa . hampaa dohh
but ndapa . yg penting dpt tgk kan ? heee
bah, ok lah . thats all for today
k byeeee :D